2LAX9 är snart förbi....


................och det har varit ett sjukt bra år! Ett lite annorlunda år men bra!!!....1. Jag har träffat en tjuvlig gojja!! 2. Jag har haft ett ok år med massagen 3. Jag har lyckats med min blogg ( 40 läsare vid varje nytt inlägg WOW! ) 4. Jag har lyckats med att gå upp i vikt 5. Jag har haft blindtarmprobs.....

Årets bästa helg har passerat och det var mycket glädje! Aftonen firade vi hos min syster i habo med hela släkten, mysigt! Efter maten så hade vi snöbollskrig och jag som har något kilo för mycket var tvungen att vila i snön efter första ruschen runt huset, vi snackar 30 meter typ.....

Juldagen innebar bärs o chill, först på Atlantis (jag behöll morgonrocken på så ingen behövde tro att det var en snötomte som satt där ) , efter detta blev det pappi och en ljuvlig pizz på plats! hör inte till vanligheten men det var fint, resten av kvällen var det julebrygg för hela slanten hemma hos familjen koozz med svampen rolle i täten....

På tal om pizza så släpper jag bomben att Alcamo köpt sin plats i Jnytts Pizzatävling!! Insideinfo och de kostade 100Lax för dom men de drar dom ju in snabbt! Smart men inte helt fair om det stämmer....men men...för mig ligger pappi alltid i topp vad folk än röstar!....

Vill tacka alla för julhälsningarna och tack till alla som varit inne på bloggen under julhelgen!...Jag önskar er all lycka dom sista dagarna under detta år så får vi se om vi ses nästa år!

Gott Nytt År Folket!!

Over and Out...

Kommentarer
Postat av: Häxan ..

efter ett dopp i poolen kan jag ännu en gång konstatera¨tropisk jul smakar bäst..



Gott nytt år unge man



Anette med mamma som snarkar sött under myggnätet



2009-12-28 @ 18:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0