Jul...jul..strålande jul...


Fan jag älskar julen och nu när snön har kommit så känns det verkligen som jul, me like....på jobbet igår så kändes det som om jag var i fjällen och åkte skidor, jag åkte på trucken och såg genom fönstret framför mig hur snön föll och det var som om jag stod på ett par skidor...mmm va fint men sen var jag tvungen att svänga och det enda jag såg så var lagerhyllor och vips så var man tillbax i verkligheten, plockrader....

Denna veckan har de verkligen varit maxat till tusen och det känns som om jag somnar vilken sekund som helst....jobb tills sju åtta på kvällarna och idag har jag handlat me moffe & imon väntar fest hos nettan, det ska bli fint att avsluta veckan med lite alkohol.....

..och på tal om alkohol så har jag börjat fundera på detta med mitt vita 2010....funderar på att hålla mig till en gång i månaden...ja, jag är kass jag vet!!...

Kolla verkligen inte på den äckligtpengakåteslampan på tv4 (tvse&hör) ikväll!!!!

-Vilka bestick är de som gäller då: Prova dom du tycker bäst om-....Detta sa bonde-roger när det skulle ätas på restaurang och det fanns flera bestick att välja på....


Veckans lookalike...

 

Nylén?                  Hasselhoff?


Ha en trevlig dag och en magisk helg så ses vi nästa vecka....

Over and out...





Kommentarer
Postat av: jonas l

Klaga på allt och så älskar du julen. Hur går det ihop? Riktigt fint med jul och snö här utanför oavsett

2009-12-22 @ 08:47:31
URL: http://cerrol.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0