Min blindtarm är inte hundra %.....


Tack alla som ringt och kollat läget me mig.......idag är allt mycket bättre och imon ska jag jobba, ljuvligt!...Som sagt så är inte min blindis (appendicit som linnet brukar påpeka) helt ok, andra gången på ett år som den retas me mig men denna gången bet jag ihop som en man...tttrrr...

Snart är de dags att mysa med lite ungsbakad lax med bladspenat, parmesan, cocktailtomater & grädde ( ofan ) och till detta serveras kokt potatis. Jag kallar mig själv för "den nakna jönnekocken"....inte den vackraste synen men maten är helt ok om man får tro erica....

Imon väntar winnerbäck i kinnarps, ska bli sjukt kul!! Hoppas han är lika bra som han varit vid tidigare tillfällen då jag varit på hans konserter...Denna gången ska vi sitta ner, kommer nog kännas lite konstigt men samtidigt skönt....

Jag & koos snackade häromdagen och undrade då varifrån "jönnet" kommer? Om jag inte minns fel så slutade det med att vi kom fram till att vi typ myntade det.....är de ok att vi lägger till detta på vårat cv??

Vänner på tv, sitter o fnissar med min käraste bredvid mig och maten strax klar...kan de bli bättre!!!

Hadegottkärafolket!!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0