Moral...


i morgonpasset på p3 idag så snackde de om moral och svenska folket fick välja vem som var mest omoralisk....obama, anka,tiger m.m....folket valde obama med jan g-o som var gäst valde tiger och grundade det i att han hade använt sin status med att ragga upp servitriser men då ser jag det så här.....tjejerna ser sin chans att få till det med världens mäktigaste idrottsman och väljer sen att gå ut med detta i media för att tjäna pengar på det och var finns moralen i det? eller sponsorerna som nu flyr tiger, när det går bra så har vi gärna din pung i våran mun men när en älskarinna har det samtidigt så flyr vi....vart är moralen i detta?....tyst jan banan!!

vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag...lite tomt i huvudet (som vanligt)...imon är de idol-final och jag hoppas erik vinner så min favorit calle får göra sitt eget....det blir fredagsmys me kärleken, god mat och idol!! Längtar!!

Jag har redan mitt nyårslöfte klart, ute i god tid, ingen alkohol på hela 2010!! Sluta skratta, de är sant!! Viker mig inte en tum i detta!!

Ha de soft folket...

Over and out..

Kommentarer
Postat av: Tony

MOahahahahha

Jag sätter 200 spänn på att du loosar ;O)

DEAL???

2009-12-10 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0