Fint me fika...

Sörplar musta i min favvo fåtölj och till detta blir det bulle, det blir inte samma sak om man bara fikar musta. För kunde man ju fika musta med snus men de går ju inte längre, går i börja- snusa- tankar men det gör jag ju typ jämnt. Vad tycker ni? Fika med bulle och bli tjockare eller snusfika?
Antar att ni läser detta för att ni vill veta vem som vann badmintonen igår??!! Efter tre banbyten och lite inbollning, varför kallar man det för badmintonboll?? Ge mig ett nytt namn! Så började till slut matchen mellan Henke/Snake - Roffe/Pinnen och matchen stod och vägde vid 5-3 fördel H/S men sen gick tåget, vi tappade inte ett set och gav dom max 8p. Så det blev lite av en lekstuga, en rolig lekstuga. Ser redan fram emot nästa veckas spel, tack för en nice match boys.
Idag ska jag sätta golvsockel, får se när dom kommer. Säkert ikväll så denna dagen går till spillo, tack byggmax!
Besökte ett nytt företag till massagen idag, blir ett första massagebesök på måndag och det ser vi fram emot.
Tänkte jag skulle lacka på media och deras inverkan på samhället men orkar inte det, är inte på krigsstigen än och det vet man aldrig när man blir.
Dannä: Du kan låna mina glojärn om du vill, kan ju bara bli bättre ;-)
Wikman och linnet är numera med på fejjan då jag har lagt upp dom som min profilbild, välkomna grabbar!!
Ha en skön dag folket!
Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Grytan

det var inga höga odds på att det var ni som skulle vinna det fighten, skrattmatch?! det man slår på i badminton kallas väl höna?

har du googlat ordet "musta"? gör det så kanske du inte är så sugen på att inmundiga det igen, fast det klart att det kanske tilltalar dig. =)

2010-08-19 @ 11:54:56
Postat av: Soffa

Fint snake att du spottar ut inlägg efter inlägg! Vem är det som ska sätta dit golvsocklarna åt dig? Men allt kan hända, P Wiberg förvandlades från ingenstans till byggare Bob veckorna innan Lionel föddes. Det målades, installerades och byggdes, allt på en gång i hela lägenheten samtidigt. Han la till och med in nytt golv i köket men tvingades då, som tur var, ta hjälp av Jullans kille. Till en början var jag naturligtvis orolig men resultatet blev faktiskt riktigt bra! Lycka till!

2010-08-19 @ 12:00:27
Postat av: Snake

Jag har googlat det ordet tidigare så jag vet vad det betyder men ordet musta sitter i ryggraden. Java funkar ju oxå. Höna, det är taget!

2010-08-19 @ 12:02:25
Postat av: Snake

Patriks buffel&båg, anade redan för att år sedan att han hade det i sig. Jag sätter dom själv soffa, lagt golv, målat, skruvat och fixat här sedan vi flyttade in så jag känner mig som timell på kvällarna. Hoppas allt är bra med er. Hälsa messi & packe!

2010-08-19 @ 12:08:02
Postat av: Jösse

Mötet Jösse/Rooney - Gustavsson/Falkenström var en uppvisning i badminton, slutade med att Henke och Roffe stod och skakade som asplöv och undrade vad som hade hänt....Möte kanske?

2010-08-19 @ 16:41:47
Postat av: Snake

Rooney?Vi skulle nog kunna lära er att spela badminton om ni vill ha en lektion. Ge mig en dag så är vi taggade...

2010-08-19 @ 19:10:30
Postat av: Cilla

Messi och Packe....:) Snake, det är underbart att du är på g.



Dags att komma hem och kolla på allt fix ni har gjort med huset. Lite sjukt att du har blivit händig dock, känns inte riktigt typiskt "snakeaktigt".



Gällande musta + tillbehör röstar jag nästan på naaaket. Måste tänka på vad man käkar när man närmar sig 30. Bullen funkar iofs nu på hösten när sommaren är över. Naak bäst på våren:)

2010-08-19 @ 23:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0