Nu är semestern över....

Sommarens sista allsång är över och med detta så är sommaren över....så har det alltid varit för mig och kommer nog alltid att vara. På tal om allsång så var det ett mäktigt, inte speciellt bra men ett mäktigt sista avsnitt. Frågan är bara varför Måns stod o skrek efter c r é m e b r u l é e i fyra minuter, uggla va rolig och sarah dawn finer sjöng äckligt vackert! Nu får vi vänta ett år och jag tror inte Lulle är kvar utan markus kvick är den som håller i trådarna.
Sommaren i övrigt har varit bra, kort men bra. Blev en sväng till svärmor på åland där man blir behandlad som om man aldrig har ätit mat innan men det borde hon ju se att jag gjort. Det blev nyfångad fisk tre av dom sju dagarna och dom andra vilt med bl a rådjur. Jag trivs sjukt bra på åland och om några år lär det bli så att vi flyttar över havet. Vi tog även bilen till h-stad och besökte mor&far i några dagar, vi gjorde ingenting under 4 dagar. Fint!!
Tycker det var gött att PL började i helgen,premiäromgången missade pga flytt, lugn, det var inte jag som flyttade för 9:e gången utan kött&emma. Det gick smidigt, har ju lite rutin angående flyttar. Den viktiga söndagsmatchen såg jag med järngänget i soffan som bör kallas chillpillsoffan, den är ju ljuvlig! Matchen var oxå ljuvlig tills reina skulle spela volleyboll mitt i matchen.
När jag nu skriver detta så sitter jag i min "nya" fåtölj som är på lån för att se om den passar in och den är skön väldigt skön inte snyggast men skönast.
Jag har gjort det, Röger har gjort det, Fuckface har gjort det, Folke har gjort det och nu lägger vi även till Kapanen  i denna underbara skara!!! Välkommen!! Om ni undrar vad vi har gjort så har vi alla efter lite äventyr  återvänt till 'intersport lagret på torsvik med svansen mellan benen.
Nu ska jag däcka!
Chill out people...peace!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0