Nu kör vi...

Detta är mitt 101:a inlägg!!! Jippi, trodde aldrig att jag skulle skriva så många men det har jag gjort och troligtvis så blir det många fler!
Undrar ni hur jag hade det i helgen? Inte, stäng ner sidan isåfall! Men du som vill veta vad snakeboy hade för sig i helgen gör helt rätt som läser vidare.....
Fredagen: Jag,erica,bror och lilleskutt drog ner till stan och hälsade på hos mat&dans festivalen i rådhusparken där vi drack dyr utspäd öl och käkade en helt ok kycklingkebab. Vädret var inget vidare, från öltältet kunde man inte se scenen för något ess hade täckt för med reklam och medelåldern var 55. Får nog ge detta några år men det kan bli helt ok.
Lördagen: Frukost på mackmakeriet med dubbelbror och erica, började med en halv bagge men blev inte mätt så jag tryckte en halva till (tjockis). Sedan blev det en lång runda på stan, vi mötte upp min syster och hennes underbara barn, det blev en fika och några stop för att hälsa på folk. När vi kom hem blev det käk och lite vila innan vi drog till inflyttningsfest hos jeppe&malin, det blev en mycket trevlig afton innehållandes vin, mat och gott sällskap! Kvällen avslutade jag med ett frisco-mål på max, efter det däckade jag i soffan!
Söndag: Jag vaknade inte med baksmälla, efter en god frukost så valde jag att ta tag i målandet av trappan! ålade från 11-18.30!!! och blev inte färdig. Kollade in milans kross av lecce coh zlatans presentation och sedan blev det bingen!
En mycket trevlig helg som ni kan se!
Idag står målning, massage och målning på schemat! Tror jag skippar att måla en trappa igen efter detta, det blir en sjukt stor skillnad men det är jobbigt!!
Ha en soft dag folket!
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0