per morberg...

Nu sitter man här i soffan och helgen har passerat med olika aktiviteter. På dumburken lagar morberg finkäk och jag blir riktigt hungrig, oväntat.
Helgen:
Jag har lekt händig amatör karl och satt sockel, det blev helt ok.
Jag har suttit på personalmöte med mina fina damer och sommarstädat.
Hängt me Linnet & co på strandis och smakat på några kalla.
Besökt Karlssons ooch smakat på en grogg.
Käkat äckligt möe onyttigt.
Kollat på fotboll.
Veckan som kommer innebär jobb lite fotboll och avslutas med fest på lördag.
Att zlatan inte spelade igår är pinsamt och en fingervisning om att han inte är önskvärd i barca eller är det så att zlatan spelat bra i alla matcher o pep vet vad han får och vill spela med dom utvilade spelarna för att se var han har dom. eller??
Lookalike
Dåliga bilder men dom är sjukt lika varandara.
Ha en soft kväll folket och en skön inledning på nästa vecka.
Over and out...

Kommentarer
Postat av: Erica

Och helgens bravader visar ju att jag inte va hemma på hela tiden... ;)

2010-08-22 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0