Thank god it´s friday...

Då kanske du undrar vad lille snake gör denna fredag, det ska du givetvis få veta.
Idag blir det lite massage, sedan ska jag hem och hinna med att dra in någon golvsockel innan jag drar till tenhult och match. Efter matchen blir det soffan med torres och en film tror jag, min käraste åker till stock ikväll för att gratulera sin systerdotter och hälsa på en polare som blivit mamma. Då kanske du undrar varför inte jag hänger med, jag ska ju sätta sockel plus att vi har jobbmöte imon en lördag kl. 9. Inte speciellt nöjd med det.
Är man kunglig får man tydligen inte ha vänner som man lånar saker av, typiskt svenskt att anmäla detta. Låna nu inte hammaren av din närmste vän i helgen för då kan du bli anmäld.
Tack cilla för rådet om naaket till mustat. Kör en skarp fundering på det nu.
Veckans ord:
Ruva. Hörde detta ordet i ett klockrent sammanhang förra helgen och det kom från en inbiten jönnebo, " Där kan han sitta och ruva på kvällarna" Å va gött som Ernst hade sagt!
Dags att dra nu, Ha en skön kväll folket!
Over and out...

Kommentarer
Postat av: Jkoos

Succe snake!

2010-08-20 @ 09:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0