Två dar i rad...

Hemma efter en dag med massge på ett företag på torsvik, passade på att säga hej till grabba på is/dhl när jag ändå var i knutarna.
Nu blir det en kopp kaffe, lite fm och sedan ska jag fixa med en golvlist. Imon ska jag vara mister händig, får hem 50 m golvsockel som ska in. Tur att man inte har tummen mitt i handen som visa andra, linnet o brorsan typ!
Fick en inbjudan till nyårsfest idag, snacka om att var ute i god tid. Nästan så att det slår kvicks kroatienesa, har ni missat den?! Så här va de: September hade precis börjat, då kommer en alltid lika glad kvick och undrar vad vi ska göra nästa sommar? Jaaa du, jag har precis överlevt denna sommaren och funderar inte längre än jul nu så jag vet inte, hurså? Funderade på om vi skulle ta bilen genom europa och lägga till i kroatien, fatta fint!! Det blev ingen resa, markus skaffade tjej och hade inte tid med oss.
Har ni skulder så akta er för Dannä "indrivan" Ljungqvist, han är på krigsstigen! HAHA
Vart kommer alla pengar ifrån?? EU ger ett katastrofstöd till Pakistan på 660 miljoner, Pakistan lånar 6,7 miljarder av någon jävla bank. Idrottsstjärnor känner miljoner i månaden, läner som går lite dåligt låter några miljarder av andra länder och banker. Bankerna i sin tur tar avgifter för att kunna fylla hålen som har blivit efter krisen? eller, och givetvis lånar även bankerna pengar. Världen är helt sjuk! Snart kan man säkert handla med monopolpengar, bästa jag letar reda på de. Imon lackar jag på något annat...
Ha en soft dag folket!
Chill out people..
Over and out!

Kommentarer
Postat av: lojk

Åhh fyy faan...

2010-08-19 @ 10:16:53
Postat av: lojk

Tror du jag kan få låna 3 par glasögon av dig till helgen. Ska på fest på lörr...

2010-08-19 @ 10:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0