Uppe me tuppen...

Måndagen blev en hektisk men skön dag! Masserad från 8-15 sedan hem till min gumma för att äta lite och sedan drog jag till metropolen Tenhult för att massera lite, åkte sdan snabbt hem för att byta om och dra ner till vallen och kolla på en bra 0-0 match. Tyvärr kom ju regnet mot slutet av matchen och jag skulle gå hem i detta, efter att snabbt tryckt i mig två korvar så tog vi det långa klivet och sprang hem. Lätt illamående så blev det ett klädombytte hemma o sedan en bilfärd till the kvicks och skitmatchen city-pool som inte slutade som jag ville!
Igår hände något helt otroligt, efter 36 minuter under södramatchen så glidtacklade Tommy Thelin och detta ska tydligen aldrig ha hänt. Välkommen in i den manliga världen Tommy!
När vi ändå snackar om södra så måste jag ta upp detta med alla gubbar som gnäller på läktaren, det är helt sjukt! Södraspelarena gör inte ett rätt under 90 min, allt är fel! Ta er till vallen bara för att lyssna på alla gubbar med käpp och hörapparat.
Idag blir det massage mellan 11-18, en skön dag! Tänkte kolla på fångarna på fortet ikväll, missade tyvärr det igår.
Dagens Zlatan:
Hoppas han går till Real, avgör ligan mot barca och springer fram till pep och bara ställer sig och glor på honom! Mäktigt!
Nu blir det helgens avsnitt av entourage, en serie som börjar balla ur men ändå måste ses.
Ha en soft dag folket!
Over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0