Vad händer i malmö??

Kollade i ellos-katalogen som damp ner i lådan idag, 29 sidor damkläder,4 sidor barnkläder, 2 sidor herrkläder, 1 sida inredning. Jämställt?
Tänk att så många människor kan tro på något man aldrig har sett utan bara hört om, påminner lite om politik??
Vår katt valde att ta sönder två krukor som står i vårat fönster, tack torres!
Blivit inspirerad till att lägga klinker själv, tror jag löser det med vet inte om jag vågar.
I Lördax tog jag en snus, två till och med, det var en skön känsla men jag ville inte förstöra kvällen så det blev en snabbis. Tror inte jag kommer göra om det, men efter en kall så kanske man resonerar annorlunda.
Zlatan stannar i Barca! Ni vet vart ni läste det först!
Imon blir det en ny badmintonmatch, frågan är om vi vinner lika lätt denna gången, minipinnen ska ersätta roffe som tydligen hade förhinder. Chicken....
Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan få däcka, frågan är när man stöter på en tjej på macken som tvättar bilen. Jämställt?
Imon blir det massagen mellan 8-12 och efter detta ska jag njuta av en ljuvlig lunch hos madde, blir det vanliga!! Skinka & Ädelost!
Ha en soft natt folket!
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0