Zlatan!!!

Den spanska hierarkin är inte att leka med och den har inte passat zlatan som är en citat-maskin. Du ska va tyst, göra ditt jobb och respektera din ledare i dom valen han gör. Det har Zlatan inte klarat av och det är därför han måste lämna men samtidigt så visar det på stora brister i en världsklubb som barca,man kan inte ha många superstjärnor i samma lag, frågan är hur Villa klarar det?! Den största spelaren i barca är till viss tveksamhet messi och du får inte kritisera honom, hur kass han än är, om han missar straffar eller om han helt enkelt inte passar bollen. Zlatan gjorde det och det har fått sina konsekvenser, löjligt egentligen men det är så det funkar i barca.
Detta är ju inte första gången det blir kalabalik för att det finns för många stjärnor i barca men det behöver vi inte gå in på nu.
Milan vill enligt rykten betala 25 miljoner euro medans barcelona för ett år sedan betalade 45 milj. euro plus en viss samuel. Ingen vidare affär för den spanska klubben och detta med affärer verkar inte vara tränarens bästa grej, kerrirson för 240milj, tjygy inköpt för 25milj euro och såld för 15milj. euro, hleb inköpt för 140 miljoner, knappt 20 spelade matcher för barca. Inte undra på att det saknas pengar!!!
Nu blev detta lite smutskastnning på klubben som jag egentligen tycker om men är irriterad på pga dom styrs som om det fortfaraden vore stenåldern!
Idag ska jag göra något som jag aldrig gjort tidigare, få se något som jag bara har sett en gång tidigare, göra ett besök på ett ställe som jag tidigare besökt.....Nyfiken?!?!? Innan detta så ska jag lägga klart sockel i sista rummet plus finlira lite där jag fuskade. Badmintonmatchen igår vann jag/pinnen mot Henke/orvar  och det väldigt lätt! Får se om roffe har smygtränat tills nästa vecka så han kan ställa upp igen.
HA en soft dag folket!
Over and out...

Kommentarer
Postat av: Jullan

Skall du gå på Erotikmässan?

2010-08-26 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0